Stafferty tyrimai ir apklausos yra paslauga, kuria siekiama nuosekliai rinkti informaciją apie rinką, įmonės prekės ženklą ir darbuotojus. Rinkos ir verslo tyrimai yra labai svarbi verslo strategijos kūrimo dalis.
Darbuotojų įsitraukimo tyrimai
Šie tyrimai apima darbuotojų atsiliepimų rinkimą ir jų analizę, siekiant pagerinti įmonės veiklos rezultatus.
Remdamiesi apklausa, Stafferty parengia veiksmų planą, kuriuo siekiama:
Tai leidžia:
Remdamiesi apklausos rezultatais, parengiame ataskaitą su išvadomis ir rekomendacijomis Jūsų įmonei.
Mūsų siūlomos apklausos:
Darbuotojų įsitraukimo tyrimai
Šie tyrimai apima darbuotojų atsiliepimų rinkimą ir jų analizę, siekiant pagerinti įmonės veiklos rezultatus.Remdamiesi apklausa, Stafferty parengia veiksmų planą, kuriuo siekiama:
- supaprastinti vidinius procesus;
- sukurti darbdavio įvaizdžio kūrimo veiksmų planą;
- reguliariai stebėti darbuotojų įsitraukimą.
Darbdavio prekės ženklo auditas
Norėdami suprasti Jūsų įmonės vertę potencialiems ir tikriems darbuotojams, turime susidaryti objektyvų darbdavio prekės ženklo padėties rinkoje vaizdą. Norėdami tai padaryti, analizuojame:- tikslinę auditoriją;
- konkurentus;
- komunikacijos kanalus.
Atlyginimų, patalpų ir kompensacijų apžvalgos
Mokslinių atlyginimų tyrimas padeda suprasti pajamų situaciją konkrečioje rinkoje (regione, pramonėje, sektoriuje) bei prisideda prie darbdavio įvaizdžio kūrimo.- Kad jūsų darbuotojų atlyginimas siektų vidutinį rinkos lygį;
- Reklamuoti savo darbdavio prekės ženklą;
- Išlaikyti ir pritraukti perspektyviausius ir talentingiausius darbuotojus.
Darbo rinkos analizė
Ši paslauga yra išsamus darbo rinkos tyrimas tam tikrame regione, kurį sudaro šie aspektai:- demografija;
- konkurencinė aplinka;
- regioninis potencialas;
- atlyginimų analizė pagal profesiją;
- darbo jėgos prieinamumas regione;
- kandidatų poreikiai ir motyvacija;
- kandidatų pasirengimas persikėlimui.
- analitinės išvados apie konkrečių regionų galimybes;
- rekomendacijos pasirinkti miestą ar regioną jūsų naujam verslui.
Darbuotojų apklausos
Šio tipo tyrimai naudojami siekiant sužinoti darbuotojų nuomonę apie konkrečią valdymo iniciatyvą.Tai leidžia:
- priimti teisingus sprendimus;
- pasiekti didesnį produktyvumą;
- gerinti kliento darbdavio prekės ženklą;
- įvairiapusiškas bendradarbiavimas;
- vidinis klientų pasitenkinimas;
- požiūris į pokyčius;
Remdamiesi apklausos rezultatais, parengiame ataskaitą su išvadomis ir rekomendacijomis Jūsų įmonei.