Veiklos tęstinumo politika
Veiklos tęstinumo politika suteikia pagrindą Stafferty, jog įmonė atitiktų savo klientų ir partnerių veiklos tęstinumo reikalavimus. Šių reikalavimų vykdymo pagrindas – veiklos tęstinumo valdymo sistemos įdiegimas. Organizacijoje diegiamas veiklos tęstinumo valdymas, siekiant užtikrinti pagrindinių paslaugų teikimo stabilumą, nutrūkus ar sutrikus organizacijos veiklai.
Tikslai:
- Veiklos tęstinumo valdymo sistemos diegimas ir priežiūra.
- Pagrindinių paslaugų ir susijusių svarbių veiklų, procesų ir išteklių nustatymas.
- Pagrindinių paslaugų, svarbiausių veiklų, procesų ir su jomis susijusių išteklių rizikos analizė ir poveikio analizė.
- Rizikos mažinimo strategijos nustatymas ir įgyvendinimas, siekiant sumažinti pertrūkių ir sutrikimų poveikį pagrindinėms paslaugoms.
- Planų kūrimas ir įgyvendinimas, siekiant užtikrinti būtiniausių paslaugų tęstinumą iki minimalaus priimtino lygio nutrūkus ir (arba) sutrikus verslui.
- Veiklos tęstinumo plano aktyvavimo valdymas.
- Reguliari veiklos tęstinumo planų peržiūra ir testavimas mokymų metu ir, jei reikia, jų atnaujinimas.
- Vadovybės pasitikėjimo užtikrinimas, kad sistema veikia sekant geriausią praktiką ir šiuolaikinius veiklos tęstinumo pokyčius.
Veiklos tęstinumo valdymo sistemos privalumai
Veiklos tęstinumo politika Stafferty pristato veiklos tęstinumo valdymo sistemą, kuri leidžia:
- Teikti pagrindines paslaugas Stafferty klientams verslo pertrūkių ir/arba veiklos sutrikimų laikotarpiais.
- Naudoti personalą ir kitus reikalingus išteklius darbo ir/arba verslo pertrūkių laikotarpiais naudokite.
- Sutrumpinti organizacijos veiklos sutrikimo ir/ar sutrikimo laikotarpį.
- Atnaujinti veiklą po trikdymo laikotarpio produktyviau ir efektyviau.
- Įvesti šiuolaikines valdymo technikas.
- Padidinti Stafferty infrastruktūros tvarumą, kad sumažėtų verslo pertraukimo/sutrikdymo rizika.
- Sumažinti pramonės ir finansinių pertraukimo/sutrikimų poveikį.