Veiklos tęstinumo politika

Veiklos tęstinumo politika suteikia pagrindą Stafferty, jog įmonė atitiktų savo klientų ir partnerių veiklos tęstinumo reikalavimus. Šių reikalavimų vykdymo pagrindas – veiklos tęstinumo valdymo sistemos įdiegimas. Organizacijoje diegiamas veiklos tęstinumo valdymas, siekiant užtikrinti pagrindinių paslaugų teikimo stabilumą, nutrūkus ar sutrikus organizacijos veiklai.

Tikslai:

  • Veiklos tęstinumo valdymo sistemos diegimas ir priežiūra.
  • Pagrindinių paslaugų ir susijusių svarbių veiklų, procesų ir išteklių nustatymas.
  • Pagrindinių paslaugų, svarbiausių veiklų, procesų ir su jomis susijusių išteklių rizikos analizė ir poveikio analizė.
  • Rizikos mažinimo strategijos nustatymas ir įgyvendinimas, siekiant sumažinti pertrūkių ir sutrikimų poveikį pagrindinėms paslaugoms.
  • Planų kūrimas ir įgyvendinimas, siekiant užtikrinti būtiniausių paslaugų tęstinumą iki minimalaus priimtino lygio nutrūkus ir (arba) sutrikus verslui.
  • Veiklos tęstinumo plano aktyvavimo valdymas.
  • Reguliari veiklos tęstinumo planų peržiūra ir testavimas mokymų metu ir, jei reikia, jų atnaujinimas.
  • Vadovybės pasitikėjimo užtikrinimas, kad sistema veikia sekant geriausią praktiką ir šiuolaikinius veiklos tęstinumo pokyčius.

Veiklos tęstinumo valdymo sistemos privalumai

Veiklos tęstinumo politika Stafferty pristato veiklos tęstinumo valdymo sistemą, kuri leidžia:

  • Teikti pagrindines paslaugas Stafferty klientams verslo pertrūkių ir/arba veiklos sutrikimų laikotarpiais.
  • Naudoti personalą ir kitus reikalingus išteklius darbo ir/arba verslo pertrūkių laikotarpiais naudokite.
  • Sutrumpinti organizacijos veiklos sutrikimo ir/ar sutrikimo laikotarpį.
  • Atnaujinti veiklą po trikdymo laikotarpio produktyviau ir efektyviau.
  • Įvesti šiuolaikines valdymo technikas.
  • Padidinti Stafferty infrastruktūros tvarumą, kad sumažėtų verslo pertraukimo/sutrikdymo rizika.
  • Sumažinti pramonės ir finansinių pertraukimo/sutrikimų poveikį.

Susisiekite su mumis

Turite klausimų?