Stafferty rinkos tyrimai ir apklausos – paslauga, kuria siekiama nuosekliai rinkti informaciją apie rinką, įmonės prekės ženklą ir darbuotojus. Rinkos ir verslo tyrimai yra labai svarbi verslo strategijos kūrimo dalis.
Darbuotojų įsitraukimo tyrimai
Šie tyrimai apima darbuotojų atsiliepimų rinkimą ir jų analizę, siekiant pagerinti įmonės veiklos rezultatus.
Remdamiesi apklausa, Stafferty parengia veiksmų planą, kuriuo siekiama:
- supaprastinti vidinius procesus;
- sukurti darbdavio įvaizdžio kūrimo veiksmų planą;
- reguliariai stebėti darbuotojų įsitraukimą.
Stafferty tiria darbuotojų įsitraukimą, naudodami savo metodiką. Taip pat atliekame fokusuotų grupių tyrimus, kaip apklausos dalį, kad gautume išsamius atsiliepimus iš darbuotojų.
Darbdavio prekės ženklo auditas
Norėdami suprasti Jūsų įmonės vertę potencialiems ir esamiems darbuotojams, turite susidaryti objektyvų darbdavio prekės ženklo padėties rinkoje vaizdą.
Norėdami tai padaryti, analizuojame:
- tikslinę auditoriją;
- konkurentus;
- komunikacijos kanalus.
Ši paslauga taip pat yra darbdavio įvaizdžio kūrimo dalis.
Atlyginimų, patalpų ir kompensacijų apžvalgos
Atlyginimų tyrimas padeda suprasti pajamų situaciją konkrečioje rinkoje (regione, pramonėje, sektoriuje) bei prisideda prie darbdavio įvaizdžio kūrimo.
Kam reikalinga tokio tipo apklausa?
- Kad jūsų darbuotojų atlyginimas siektų vidutinį rinkos lygį;
- Reklamuoti savo darbdavio prekės ženklą;
- Išlaikyti ir pritraukti perspektyviausius ir talentingiausius darbuotojus.
Prieš pradėdami tyrimą, mes susitariame klientu dėl pozicijų ir įmonių, kurias svarbu palyginti, sąrašo. Tai leidžia Stafferty gauti svarbiausius duomenis.
Darbo rinkos analizė
Ši paslauga yra išsamus darbo rinkos tyrimas tam tikrame regione, kurį sudaro šie aspektai:
- demografija;
- konkurencinė aplinka;
- regioninis potencialas;
- atlyginimų analizė pagal profesiją;
- darbo jėgos prieinamumas regione;
- kandidatų poreikiai ir motyvacija;
- kandidatų pasirengimas persikėlimui.
Mūsų ataskaitose pateikiamos:
- analitinės išvados apie konkrečių regionų galimybes;
- rekomendacijos pasirinkti miestą ar regioną jūsų naujam verslui.
Darbuotojų apklausos
Šio tipo tyrimai naudojami siekiant sužinoti darbuotojų nuomonę apie konkrečią valdymo iniciatyvą.
Tai leidžia:
- priimti teisingus sprendimus;
- pasiekti didesnį produktyvumą;
- gerinti kliento darbdavio prekės ženklą;
Mes teikiame greitą, efektyvią ir patogią apklausą bet kuria jus dominančia tema:
- įvairiapusiškas bendradarbiavimas;
- vidinis klientų pasitenkinimas;
- požiūris į pokyčius;
Esant poreikiui, galime taip pat organizuoti fokusines grupes ir grupinius užsiėmimus.
Remdamiesi apklausos rezultatais, parengiame ataskaitą su išvadomis ir rekomendacijomis Jūsų įmonei.