Slaptasis pirkėjas – klientų aptarnavimo standartų auditas, vykdomas prekių ar paslaugų pirkimo metu. Mes prisiimame atsakomybę vertinti personalo darbo kokybę aptarnavimo vietose ir parengti ataskaitą klientui.
Mes tikriname, ar pardavimo vietoje yra reklamos skleidėjai, pardavėjai, padavėjai bei administratoriai, vertiname jų išvaizdą, bendravimo su klientais taisyklių laikymąsi, produktų žinias ir bendrą konsultacijos kokybę, atsižvelgdami į kliento produkto skatinimo tikslus.
Stafferty auditoriai atlieka nešališką ir nepriklausomą personalo darbo vertinimą pagal su klientu suderintus parametrus. Remdamiesi gilia prekybos rinkodaros patirtimi, mes nustatome silpnąsias vietas ir teikiame rekomendacijas jų tobulinimui. Mūsų komanda garantuoja skaidrumą visame projekto procese ir procedūrose, nustatytų ir suderintų pagrindinių rodiklių (KPI) pasiekimą bei terminų laikymąsi.
Audito rezultatai gali sudaryti sąlygas papildomų mokymo programų pradžiai kliento reklamos skleidėjams ir pardavėjams, o tai gali prisidėti prie pardavimų didinimo.