Z karta į darbo rinką įžengė su naujais lūkesčiais, pabrėždama autentiškumą, lankstumą ir prasmingą užimtumą. Norėdamos pritraukti šiuos jaunus specialistus, organizacijos turi prisiderinti prie Z kartos idealų. Šiame straipsnyje pateikiame praktinius būdus, kaip pritraukti Z kartos talentus ir sukurti darbo kultūrą, atitinkančią jų tikslus.
Tikslo varoma kultūra
Z kartos darbuotojai labai mėgsta dirbti įmonėse, kurių vertybės sutampa su jų ir kurios teigiamai prisideda prie visuomenės. Šiai kartai itin rūpi aplinkosauginė ir socialinė atsakomybė ir ši karta tikisi, kad įmonės parodys tikrą poveikį, o ne paviršutiniškus tvirtinimus.
Darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyra bei lankstumas
Hibridinės arba lankstaus darbo sąlygos labai patinka Z kartos darbuotojams, kurie vertina savarankiškumą ir gebėjimą suderinti darbą su asmeniniais interesais. Šio aspekto svarba yra natūralus jų augimo skaitmeniniame pasaulyje, kuris pabrėžia sklandžią darbo ir gyvenimo integraciją, tęsinys.
Karjeros augimas ir tobulėjimas
Z kartos darbuotojams labai svarbu numatyti aiškias augimo ir mokymosi galimybes. Įmonės, investuojančios į įgūdžių ugdymą ir mentorystę, yra patrauklesnės šios kartos atstovams, kurie siekia stabilios darbo vietos pasitelkdami įgūdžių įvairovę nenuspėjamoje darbo rinkoje.
Įtraukimas ir įvairovė
Z karta kol kas yra pati įvairiausia ir teikia pirmenybę darbovietėms, kurios tai atspindi. Ši darbuotojų karta dažniau nei ankstesnės kartos rasinę ir etninę įvairovę laiko naudinga visuomenei, ir jie tikisi panašios įvairovės savo darbuose.
Skaidri komunikacija ir technologijos
Z kartos darbuotojai mėgsta aiškų ir nuoširdų bendravimą, todėl jie teikia pirmenybę skaidriems lyderiams, kurie naudoja technologijas procesams tobulinti. Šios kartos atstovai puikiai „gaudosi“ technologijose ir yra įpratę greitai keistis informacija, todėl tikisi efektyvių, techniškai pagrįstų darbo įrankių ir procesų.