Personalo skyriaus funkcijų perkėlimas tapo esmine verslų, siekiančių našumo ir ekspertinių įžvalgų, strategija. Pasirinkusios šį modelį organizacijos gali suteikti dėmesį į verslo tikslus tuo pačiu užtikrinant kokybišką darbovietės valdymą. Tačiau personalo skyriaus funkcijų perkėlimas yra kur kas daugiau nei apibrėžimas, todėl šiame straipsnyje pateiksime faktus, kurių Vikipedija negali pasakyti apie šią paslaugą.

Kas iš tikrųjų yra personalo skyriaus funkcijų perdavimas?

Pagal patį paprasčiausią apibrėžimą, personalo skyriaus funkcijų perdavimas yra įmonės ir trečiosios šalies tiekėjo partnerystė, kai įmonė perduoda savo žmogiškųjų išteklių poreikius tiekėjui.

Tačiau ši paslauga yra daug daugiau nei tiesiog žmogiškųjų išteklių poreikių perdavimas tiekėjui – tai strateginis verslo procesas, leidžiantis įmonei sutelkti dėmesį į svarbesnius įmonės valdymo aspektus.

Ką apima personalo skyriaus funkcijų perdavimas?

Kiekvienas paslaugų teikėjas individualiai pasirenka, kokias žmogiškųjų išteklių užduotis padengti, tačiau Stafferty dažniausiai dengia šias sritis:

  • Darbuotojų įdarbinimą ir atleidimą;
  • Darbuotojų priežiūrą, į kurį įeina aprangos kodas, pagrindinė informacija ir mokymai;
  • Darbuotojų kompensacijas ir nedarbo draudimo procesus;
  • Darbo užmokesčio ir papildomų naudų procesus;
  • Mėnesinių darbo užmokesčio ataskaitų generavimą;
  • Mėnesinius koregavimus ir ad-hoc mokėjimus;
  • Pajamų mokesčių, pensijų fondo ir socialinių mokesčių mokėjimus;
  • Verslo kelionių, metinių ir ligos atostogų administravimą, socialinių garantijų laikymąsi;
  • Išlaidų ataskaitų tvarkymą;
  • Reikalingų ataskaitų pateikimą institucijoms;
  • Instruktažus ir atitiktis darbo ir priešgaisrinės saugos reikalavimams.

Kokia yra personalo skyriaus funkcijų perdavimo nauda?

Dėmesys verslo operacijoms

Įmonės gali nukreipti savo dėmesį nuo administracinių užduočių prie strateginių verslo operacijų, pasinaudodamos personalo skyriaus funkcijų perkėlimo paslauga. Vadovai gali sutelkti dėmesį į inovacijų skatinimą, klientų patirties gerinimą ir įmonės plėtrą, skirdami išorės tiekėjams daug laiko reikalaujančias užduotis, tokias kaip darbo užmokesčio apskaičiavimą ar darbuotojų priėmimą į darbą.

Prieiga prie ekspertų žinių

Žmogiškųjų išteklių funkcijų perkėlimo paslaugas teikiančiose įmonėse dirba specialistai, turintys naudingų žinių tokiose srityse, kaip išmokų administravimas, darbo teisės aktai ir personalo samdymas. Atsižvelgdamos į besikeičiančius įstatymus ir geriausią industrijos praktiką, šios įmonės garantuoja, kad jų klientai išliks konkurencingi ir laikysis reikalavimų.

Personalo valdymo sistemos

Daugelis tokias paslaugas teikiančių įmonių naudoja sudėtingas personalo valdymo sistemas, kurios apima darbo užmokesčio ir išmokų administravimo, veiklos stebėjimo ir automatizavimo funkcijas. Tokios sistemos padeda įmonėms priimti gerai pagrįstus sprendimus supaprastinant žmogiškųjų išteklių operacijas, sumažinant klaidų skaičių ir pateikiant realias įžvalgas apie darbo jėgos tendencijas.

Rizikos valdymas

Užtikrindamos darbo taisyklių ir reglamentų laikymąsi, žmogiškųjų išteklių funkcijų perkėlimo paslaugas teikiančios įmonės sumažina riziką – jos prižiūri darbo vietos taisykles, mokesčių deklaracijas ir darbuotojų dokumentus, sumažindamos teisinių problemų riziką savo klientams.

Galimybė sumažinti darbuotojų kaitą

Darbuotojų kaita gali būti sumažinta pasitelkus išorės paslaugų teikėjus ir efektyvias žmogiškųjų išteklių iniciatyvas. Personalo skyriaus funkcijų perkėlimas padeda sukurti stabilesnę ir labiau patenkintą darbo jėgą, nes taip yra gerinamos įdarbinimo procedūros, skatindamas aktyvesnis darbuotojų įsitraukimas.