Laikinasis įdarbinimas tapo daugelio įmonių strateginiu pasirinkimu, padedančiu maksimaliai padidinti išteklius. Tačiau norint efektyviai valdyti tokio tipo darbuotojus, būtina tvirta vidinė žmogiškųjų išteklių sistema. Šiame straipsnyje pristatysime vidinės žmogiškųjų išteklių komandos vaidmenį, valdant laikinųjų darbuotojų komandas.

Sklandus įdarbinimas

Laikiniesiems komandos nariams, kaip ir vidiniams darbuotojams, vidinė žmogiškųjų išteklių komanda turėtų garantuoti, kad šie bus susipažinę su įmonės vertybėmis, tikslais ir veiklos procedūromis. Tai užtikrina sklandų personalo įtraukimą į įmonę.

Komunikacija

Norint išvengti nesusipratimų, būtina turėti atviras komunikacijos linijas. Žmogiškųjų išteklių komanda turėtų veikti kaip mediatorė tarp vidinių komandų ir laikinųjų darbuotojų, užtikrinanti aiškius lūkesčius ir sklandų grįžtamąjį ryšį.

Veiklos valdymas

Vidiniai įmonės žmogiškieji ištekliai turėtų stebėti pagrindinius veiklos rodiklius (KPI) ir teikti laikinųjų darbuotojų komandoms naudingą kritiką, jog šios atitiktų produktyvumo ir kokybės reikalavimus.

Teisiniai aspektai

Įmonės žmogiškieji ištekliai yra atsakingi už sutarčių tvarkymą, duomenų apsaugą ir darbo taisyklių laikymąsi, kad išvengtų teisinių problemų, kurias gali sukelti laikinai įdarbinti darbuotojai.

Aktyvi žmogiškųjų išteklių komanda padidina produktyvumą, skatina bendradarbiaujančią darbo aplinką ir pagerina laikinųjų darbuotojų suderinimą su įmonės tikslais. Vidinė žmogiškųjų išteklių komanda užtikrina, kad laikinasis įdarbinimas suteiktų didžiausią vertę, užbėgant už akių galimoms problemoms ir užpildant spragas.