Darbdavio įvaizdis
    Naujienų sąrašas

    Darbdavio įvaizdis: kodėl tai svarbu Jūsų įmonei?

    Darbdavio įvaizdis: kodėl tai svarbu Jūsų įmonei?
    Kalbant apie terminą „darbdavio įvaizdis“ (angl. employee branding), tikriausiai visi labiau galvojame apie rinkodaros pusę – tokius dalykus kaip įmonės logotipas, prekės ženklo žinutė ir tai, kaip įmonė matoma vartotojams. Tačiau tai, kaip įmonės samdo kandidatus į darbo vietas ir išlaiko darbuotojus, pasikeitė dėl technologinės pažangos, socialinių tinklų ir karjeros apžvalgų svetainių, kurios padeda ieškantiems darbo lengviau rasti informaciją.

    Be stipraus darbdavio įvaizdžio Jūsų įmonė praranda gerus potencialius kandidatus, gali prarasti pinigus ir paveikti kitas verslo sritis. Štai kodėl įmonės visame pasaulyje nuolat dirba tam, jog turėtų stiprų darbdavio prekės ženklą, kad toliau konkuruotų ir įgytų geriausius talentus rinkoje. Darbdavio prekės ženklas turi didelę įtaką įdarbinimui ir dar labiau turi didelę įtaką Jūsų verslo sėkmei. 

    Organizacijoms, kurios nėra tikros, kodėl joms reikalingas darbdavio prekės ženklas, šiame įraše apžvelgsime darbdavio įvaizdžio apibrėžimą ir tai, kodėl tai taip svarbu Jūsų verslui.

    Kas yra darbdavio įvaizdis?

    Darbdavio įvaizdis arba darbdavio prekės ženklas yra tiesiog įmonės, kaip darbdavio, reputacija ir jos teikiama vertė arba tai, ką ji siūlo savo darbuotojams. Teigiamas darbdavio prekės ženklas padeda pritraukti ir išlaikyti kokybiškus darbuotojus, kurie yra labai svarbūs verslo sėkmei ir augimui. 

    Pagrindinė priežastis, dėl kurios darbdavio įvaizdis yra toks svarbus, yra Jūsų įmonės verslo tapatybė. Darbdavio prekės ženklas parodo, jog Jūsų įmonė yra geras darbdavys. Taip pat tai padeda Jūsų įmonei išsiskirti iš kitų potencialiems darbuotojams. 

    Kodėl darbdavio įvaizdis toks svarbus? 

    • Kvalifikuotų kandidatų sąrašo didėjimas. Tai suteikia Jūsų įmonei geriausius efektyviausių kandidatų variantus. Kai turite gerą reputaciją turinčią įmonę, kuri internete demonstruoja darbuotojų istorijas ir išlaiko unikalią darbo kultūrą, Jums nebus problemų pritraukti geriausius specialistus. Užuot sugaišę daug laiko reklamuodami ir tiesiogiai ieškodami kandidatų, galite ramiai sėdėti ir leisti kandidatams plaukti.
    • Įmonės finansų taupymas. Sukūrę teigiamą darbdavio prekės ženklą galite sutaupyti įmonės pinigų. Kaip? Pirmiausia turite išleisti mažiau pinigų reklamuodami savo laisvas pozicijas įvairiuose darbo skelbimų puslapiuose. Kai kurie iš jų gali būti gana brangūs ir vis tiek ne visada pritraukti geriausius kandidatus. Jei turite teigiamą darbdavio įvaizdį, paprasta darbo skelbimų skiltis Jūsų internetinėje svetainėje arba įrašai socialiniuose tinkluose privers talentus kandidatuoti pas Jus.
    • Įmonės vaizdo socialiniuose tinkluose gerinimas. Daugelis ieškančių darbo naudojasi socialiniais tinklais kaip pagrindine darbo paieškos ir tyrimų priemone. Ir tas skaičius auga. Be to, žmonės labiau pasitiki draugais, kolegomis ir šeimos nariais, o ne kitokia informacija internete.


    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...