Pasyvių kandidatų įtraukimo socialinėje žiniasklaidoje strategijos

Supraskite savo auditoriją
Pirmas žingsnis, siekiant sėkmingos sąveikos su socialine žiniasklaida, yra suprasti tikslinę demografiją: nustatykite savo idealių kandidatų pagrindinius demografinius rodiklius ir pomėgius, tinkinkite turinį ir pranešimus, kad jie atitiktų jų lūkesčius, naudokite analizės įrankius, kad gautumėte įžvalgų apie savo sekėjų įpročius ir pakoreguokite savo požiūrį.Demonstruokite įmonės kultūrą
Pasyvūs kandidatai yra labiau linkę dairytis karjeros pokyčių, jei mato, kad jie greit pritaptų prieJūsų įmonės kultūros. Naudokite socialinius tinklus, kad pabrėžtumėte teigiamas savo darbovietės savybes: dalinkitės nuotraukomis iš įmonės užkulisių, darbuotojų atsiliepimais ir istorijomis, kurios atspindi Jūsų įmonės vertybes ir darbuotojų pasitenkinimą.
Dalinkitės patraukliu turiniu
Kurkite bendrinamą ir įtikinamą medžiagą, kuri paskatintų pasyvių kandidatų susidomėjimą Jūsų verslu. Norėdami paįvairinti turinį, naudokite įvairius formatus, pvz., vaizdo įrašus, infografikus ir tinklaraščio įrašus. Norėdami parodyti savo įmonę kaip patikimą atitinkamų žinių šaltinį, dalinkitės industrijos įžvalgomis, lyderystės ir karjeros plėtros patarimais.Pasinaudokite darbuotojų balsais
Dabartiniai Jūsų darbuotojai gali būti veiksmingiausi socialinės žiniasklaidos advokatai, tad skatinkite juos dalintis įmonės darbo skelbimais ir naujienomis savo asmeniniuose profiliuose. Tai ne tik išplečia turinio pasiekiamumą, bet ir prideda žmogiškumo Jūsų įdarbinimo pastangoms, todėl Jūsų verslas atrodo prieinamas ir patrauklus.Dalyvaukite pokalbiuose
Įsitraukite į pokalbius su savo auditorija, o ne tiesiog transliuokite turinį, todėl turite kuo greičiau atsakyti į komentarus, tiesioginius pranešimus ir užklausas. Parodykite tikrą susidomėjimą pasyvių kandidatų klausimais ir rūpesčiais, nes taip kuriamas ryšys, o jo kūrimas pokalbio metu gali žymiai padidinti pasyvių kandidatų galimybę kandidatuoti į Jūsų įmonės laisvas pozicijas.Pasinaudokite tiksline reklama
Naudokitės socialinių tinklų reklamomis, kad pasiektumėte pasyvius kandidatus su atitinkamais darbo skelbimais ir turiniu. Tokios platformos kaip „Facebook“ ir „LinkedIn“ teikia pažangias tikslinės auditorijos parinktis pagal demografinius rodiklius, pomėgius ir pareigų pavadinimus, užtikrinant, kad reklamą matytų tinkami žmonės.Socialinės žiniasklaidos pasyviems kandidatams įtraukti strategija turi būti kruopščiai apgalvota ir suplanuota. Nuolat dėkite pastangas ir greit pastebėsite, kad pasyvūs kandidatai norės įsidarbinti Jūsų įmonėje.