Pasyvūs kandidatai
    Naujienų sąrašas

    Pasyvių kandidatų įtraukimo socialinėje žiniasklaidoje strategijos

    Pasyvių kandidatų įtraukimo socialinėje žiniasklaidoje strategijos
    Puikių talentų pritraukimas ir išlaikymas yra ypatingai svarbus bet kurios įmonės sėkmei. Žmonės, kurie aktyviai neieško naujų darbo galimybių, paprastai vadinami pasyviais kandidatais, dažnai turi gerų įgūdžių ir kompetencijų, naudingų Jūsų verslui. Socialinės žiniasklaidos naudojimas bendravimui su šiais pasyviais kandidatais gali pakeisti jūsų įdarbinimo procesus. Šiame straipsnyje apžvelgsime, kaip sėkmingos socialinių tinklų taktikos gali padėti Jūsų įmonei pasiekti ir įtraukti pasyvius kandidatus.

    Supraskite savo auditoriją

    Pirmas žingsnis, siekiant sėkmingos sąveikos su socialine žiniasklaida, yra suprasti tikslinę demografiją: nustatykite savo idealių kandidatų pagrindinius demografinius rodiklius ir pomėgius, tinkinkite turinį ir pranešimus, kad jie atitiktų jų lūkesčius, naudokite analizės įrankius, kad gautumėte įžvalgų apie savo sekėjų įpročius ir pakoreguokite savo požiūrį.

    Demonstruokite įmonės kultūrą

    Pasyvūs kandidatai yra labiau linkę dairytis karjeros pokyčių, jei mato, kad jie greit pritaptų prie 
    Jūsų įmonės kultūros. Naudokite socialinius tinklus, kad pabrėžtumėte teigiamas savo darbovietės savybes: dalinkitės nuotraukomis iš įmonės užkulisių, darbuotojų atsiliepimais ir istorijomis, kurios atspindi Jūsų įmonės vertybes ir darbuotojų pasitenkinimą.

    Dalinkitės patraukliu turiniu

    Kurkite bendrinamą ir įtikinamą medžiagą, kuri paskatintų pasyvių kandidatų susidomėjimą Jūsų verslu. Norėdami paįvairinti turinį, naudokite įvairius formatus, pvz., vaizdo įrašus, infografikus ir tinklaraščio įrašus. Norėdami parodyti savo įmonę kaip patikimą atitinkamų žinių šaltinį, dalinkitės industrijos įžvalgomis, lyderystės ir karjeros plėtros patarimais.

    Pasinaudokite darbuotojų balsais

    Dabartiniai Jūsų darbuotojai gali būti veiksmingiausi socialinės žiniasklaidos advokatai, tad skatinkite juos dalintis įmonės darbo skelbimais ir naujienomis savo asmeniniuose profiliuose. Tai ne tik išplečia turinio pasiekiamumą, bet ir prideda žmogiškumo Jūsų įdarbinimo pastangoms, todėl Jūsų verslas atrodo prieinamas ir patrauklus.

    Dalyvaukite pokalbiuose

    Įsitraukite į pokalbius su savo auditorija, o ne tiesiog transliuokite turinį, todėl turite kuo greičiau atsakyti į komentarus, tiesioginius pranešimus ir užklausas. Parodykite tikrą susidomėjimą pasyvių kandidatų klausimais ir rūpesčiais, nes taip kuriamas ryšys, o jo kūrimas pokalbio metu gali žymiai padidinti pasyvių kandidatų galimybę kandidatuoti į Jūsų įmonės laisvas pozicijas.

    Pasinaudokite tiksline reklama

    Naudokitės socialinių tinklų reklamomis, kad pasiektumėte pasyvius kandidatus su atitinkamais darbo skelbimais ir turiniu. Tokios platformos kaip „Facebook“ ir „LinkedIn“ teikia pažangias tikslinės auditorijos parinktis pagal demografinius rodiklius, pomėgius ir pareigų pavadinimus, užtikrinant, kad reklamą matytų tinkami žmonės.

    Socialinės žiniasklaidos pasyviems kandidatams įtraukti strategija turi būti kruopščiai apgalvota ir suplanuota. Nuolat dėkite pastangas ir greit pastebėsite, kad pasyvūs kandidatai norės įsidarbinti Jūsų įmonėje.

    Stafferty Corporate Websites
    Загрузка...
    Хочу в Stafferty!
    Загрузка...
    Заявка на услугу
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...
    Logo Stafferty
    Загрузка...